torsdag 4 februari 2010

Denna ska jag komma i !!

Panik i kubik!
Den här vackra blåsan ska jag bära i maj.
Mina kära vänner Elvira och Svante ska gifta sig
och jag har fått äran att vara tärna.
Hur i helskotta ska det gå till då???
Jag har gått ner 3,5kg på 3v hitills.
Försöker komma ut och gå minst 3 gånger i veckan.
Tänker på vad jag stoppar i munnen etc.
Skulle vara härligt att komma i stl 40 /42 i alla fall.
Visst önskar jag att gå ner 20kg och få tillbaka mina bröst som dom
såg ut innan jag ammade våra 3 barn.
Men hallå ! Välkommen till värkligheten, jag är 34 år,
har precis avslutat graviditet nr 3.
Håret börjar ramla av efter 6 månaders ammning.... långa långa
hårstrån ÖVERALLT!
Vi får göra det bästa av det.
Lägger in en bild på mig i klänningen OM jag kommer i den.
Absolut inte annars ! HAHAHAH
Här nedan har vi det kommande brudparet.
Elvira är ju då redan bedårande som en sommaräng.
Inga hekton som behövs tappas här inte ..... morr.

Inga kommentarer: